Sekční vrata jsou minimálně hlučné a v garáži zabírají pouze místo pod stropem,
proto lze využít celý prostor garáže, mají nadstandardní tepelně izolační vlastnosti a řadí
se mezi ekonomicky výhodnou variantu garážových vrat. Garážová vrata jsou sestavena
z kompaktních izolovaných sendvičových sekcí. Moderní řešení obvodového těsnění a těsnění
mezi sekcí vrat je řešeno s důrazem na naše klimatické podmínky. Při výrobě se používá nejkvalitnější kování,
které zajišťuje dlouhou životnost, tichý a spolehlivý vchod Vašich vrat.
Mezní rozměry sekčních garážových vrat:
Minimální rozměr vrat: | 1600 mm x 1850 mm |
Maximální rozměr vrat: | 5500 mm x 3000 mm (pro vrata o šířce 5001 mm – 5500 mm je omezena výška na 2750 mm |
Typy panelů
CLASSIC – Panel ROVNÝ
PANEL: hladký povrch
Barva panelů:
BÍLÁ RAL 9010, STŘÍBRNÁ RAL 9006, STŘÍBRNÁ RAL 9007, HNĚDÁ RAL 8014, INOX, ANTRACIT RAL 7016 drsný povrch
Imitace dřeva: ZLATÝ DUB, MAHAGON, TMAVÝ OŘECH, TŘEŠEŇ
Polep panelů renolitovou fólií (pouze jednostranně) - (58 odstínů dle vzorníku), lakování panelu dle vzorníku RAL (pouze jednostranně)
FINAL – Panel STŘEDOVÝ PROLIS
PANEL: hladký povrch
Barva panelů:
BÍLÁ RAL 9010
Imitace dřeva: ZLATÝ DUB, TMAVÝ OŘECH
Lakování panelu dle vzorníku RAL (pouze jednostranně)
ACTUAL – Panel LAMELA
PANEL: hladký povrch, woodgrain, stucco
Barva panelů:
BÍLÁ RAL 9010, STŘÍBRNÁ RAL 9006, STŘÍBRNÁ RAL 9007, HNĚDÁ RAL 8014, INOX, ANTRACIT RAL 7016, ŽLUTÁ RAL 1021, ČERVENÁ RAL 3000,
MODRÁ RAL 5010, ZELENÁ RAL 6009
Lakování panelu dle vzorníku RAL (pouze jednostranně)
LUXURY – Panel V-PROLIS
PANEL: hladký povrch
Barva panelů:
BÍLÁ RAL 9010, STŘÍBRNÁ RAL 9006, STŘÍBRNÁ RAL 9007, ANTRACIT RAL 7016 drsný povrch
Lakování panelu dle vzorníku RAL (pouze jednostranně)
RUSTICAL – Panel KAZETA
PANEL: hladký povrch, woodgrain
Barva panelů:
BÍLÁ RAL 9010
Imitace dřeva: ZLATÝ DUB
Lakování panelu dle vzorníku RAL (pouze jednostranně)
PROVEDENÍ VRAT
PANELY / SEKCE: povrch dle typu panelu
BARVA PANELŮ: barva dle typu panelu
KONSTRUKCE: strpně vodící dráhy
OVLÁDÁNÍ: manuální nebo motorové na dálkové ovládání
BEZPEČNOSTNÍ PRVKY: vyrovnávací pružiny s pojistkou proti pádu vrat při přetrhnutí pružiny,
OMEGA VÝZTUŽNÉ PROFILY: nad šíře vrat 4800 mm
HORNÍ A DOLNÍ LIŠTA: Al elox, polep renolitem, nebo odstín RAL
KOVÁNÍ: snížené, zvýšené, bez nadpraží a bez ostění, s nadpražím a bez ostění
DOPLŇKY: plastové madlo oboustranné - černé (pouze při manuálním ovládání)
Vstupní integrované dveře s příslušenstvím, prosklení vrat , zámek na klíč s kulovým madlem, vnitřní blokovací zarážka, zadní spojovací C profil
Vstupní integrované dveře
Vstupní dveře jsou i se sníženým prahem 30 mm !
STANDARTNÍ BARVY RAL - ACTUAL
RAL 9010
RAL 1021
RAL 3000
RAL 5010
RAL 6009
RAL 7016
RAL 8014
RAL 9006
RAL 9007
IMITACE DŘEVA DLE TYPU PANELU
KOVÁNÍ – KONSTRUKCE STOPNĚ SEKČNÍCH VRAT
STANDARDNÍ KOVÁNÍ
Jedná se o systém vrat, u kterého se vertikální vedení kotví do ostění, garáž je panely uzavřena z interiéru - špaleta stavebního otvoru zůstává z exteriéru viditelná.
SNÍŽENÉ KOVÁNÍ - PREGO
Při tomto typu kování není možné montovat z exteriéru madlo ani zámek s koulí! Zapuštěné madlo je montováno při výrobě. Zadní spojovací C profil je dodávaný automaticky.
ZVÝŠENÉ KOVÁNÍ - KARA
Snížené a zvýšené kování - jedná se o systém vrat, u kterého se vertikální vedení kotví do ostění, garáž je panely uzavřena z interiéru - špaleta stavebního otvoru zůstává z exteriéru viditelná.
KOVÁNÍ BEZ NADPRAŽÍ, BEZ OSTĚNÍ - TUNEL
Systém vychází ze sníženého kování. Vertikální vedení se kotví pomocí úhelníkù přímo do stěny, z čelní pohledové strany se nýtuje krycí plech. Místo chybìjícího nadpraží se montuje krycí plech. Krycí plech vertikálního vedení a nadpraží se dodává ve stejném barevném provedení jako panely.
KOVÁNÍ S NADPRAŽÍM, BEZ OSTĚNÍ - BUNKER
Systém vychází ze sníženého kování. Vertikální vedení se kotví pomocí úhelníkù přímo do stěny, z čelní pohledové strany se nýtuje krycí plech. Krycí plech vertikálního vedení se dodává ve stejném barevném provedení jako panely. Pro dolehnutí vrchní těsnící gumy a pro uchycení dráhy motoru se využívá stávajícího nadpraží.